perjantai 18. marraskuuta 2011

shopaholic

Ah, shoppailua, ihanaa kuluttamista, tuotteita joista et ole edes osannut uneksia, mutta kun näet niin pakko saada! Olen vakuuttunut siitä, että minulla on taatusti shoppailugeeni. Jos en ole moneen viikkoon shoppaillut, minulla alkaa olla vieroitusoireita: hermo kiristyy, ärsyttää, rahat vain lojuvat pankkitilillä, ei mitään uutta, tulee "mä en kestä -olo!" Ainoa helpotus tähän on marssia lähimpään ostariin shoppaamaan!

Olin tekemässä promokeikkaa ja minulla oli jo monta pävää ollut pakko-ostaa-jotain-ihanaa-olo. Olimme vallilassa eikä lähellä ollut muutakuin ruokamestoi. Ruokatauolla kävelin subiin ja kas kun silmiini osui ihana kauppa! Perintöpuoti. Ooh, tuijotin haltioissani ikkunaa, nälkä unohtui samantien ja oli pakko päästä sisään. Olenhan jo kertonut, että olen aivan hulluna osto&myyntiliikkeisiin ja kirpputoreihin. Ne ovat varsinaisia aarre aittoja, koskaa ei voi ennalta aavistaa mitä ihanaa löytää.
Menin siis kauppaa sisälle ja ah, mitä ihanaa tavaraa se olikaan pullollaan! Oikein sormet alkoivat syyämään, pakko hypistellä kaikkea. Ihania vanhoja kahvipannuja, koriste-esineitä, astioita...ja katsokaa mitä ihanaa löysin! 3 aivan ihanaa pikkulaukkua ja käyttämättömiä! En mitenkään voinut jättää niitä ostamatta!


Kyllä mieli heti piristyi ja shoppailugeeni sai tyydytystä :) Mutta eihän tätä oikeastaa lasketa shoppailuksi, sillä laukut maksoivat yhteensä 15€ eli ei juuri mitään. Joten voin siis hyvillä mielin vielä lähteä ostarille työpäivän päätteeksi ;). Vai mitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti